Toimitusehdot

Tilaaminen

Tilausta tehdessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Asiakas sitoutuu tilausten yhteydessä noudattamaan tässä sopimuksessa mainittuja sopimusehtoja.

Indy oy asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja Indy oy sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja kolmansille osapuolille.

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla ja puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen jättämisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan.

Kuluttaja tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen.

Tuotteiden hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvolisäveron 24% tai alv.0% ( marginaali vero ). Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin

Maksutavat

Tilaukset voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Postiennakko ja Indy oy noudettaessa.

Indy oy toimipisteestä maksu: käteinen tai yleisimmillä pankki ja luottokorteilla.

Postiennakko: Maksu tapahtuu Postiin pakettia noutaessa.

Tätä maksutapaa ei voi valita, jos on joskus jättänyt meiltä lähetetyn paketin noutamatta

Toimitustavat ja kulut

Postiennakko 12,-, Indy oy nouto ilmainen.

Yli 150,- euron tilauksen toimituskulut ilmaiset. Ei koske tarjous / alennettuja tuotteita eikä isompia tuotteita esim. renkaat.

Renkaiden toimitus ainoastaan nouto Indyn myymälästä.

Toimitamme verkkokaupassa myytäviä tuotteita ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan kaikki tilaukset saman päivän aikana (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Postitse lähetettävien tuotteiden toimitusaika on varastotilanteesta riippuen yleensä 2-3 arkipäivää.

Mikäli tuotetta ei kuitenkaan varastossa tilaushetkellä, saat ilmoituksen sähköpostiisi.

Toimitamme tuotteita jälkitoimituksena ainoastaan, jos siitä on asiakkaan kanssa erikseen sovittu.

Jos jälkitoimituksesta on sovittu ja puuttuva tuote lähetetään myöhemmin, se tulee ilman toimituskuluja.

Lunastamattomat paketit

Perimme jälkikäteen lunastamattomista paketeista toimituskulut laskulla joka on perintäkelpoinen 14vrk jälkeen.

Huom!

Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut 50,00,-

(Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

ASIAKKAALLE EI TOIMITETA UUSIA TILAUKSIA ENNEN KUIN AIHEUTUNEET KULUT ON KORVATTU!

Tuotteen palautus

Myönnämme tuotteillemme 14 vuorokauden palautusoikeuden.Aika alkaa siitä, kun asiakas on noutanut tuotteen. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6.luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Myönnämme asiakkaalle oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta tilattu tehtaalta. Tuotteet tulee pakata huolellisesti. Vähimmäisvaatimuksena vastaavan tasoinen pakkaus, kuin tuotteen ympärillä on ollut toimitettaessa. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Muistattehan kirjoittaa tilinumeronne kuittiin rahojen palauttamista varten. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Palautus voidaan toimittaa ainoastaan Matkahuollon tai Postin kautta.

Muista säilyttää kuittin kopio sekä seurantanumero, Ilmoita palautuksesta:

Indyoy@kolumbus.fi / +358 40 5819799

Takuu

Osalla tuotteista on valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu. Takuu ja virhevastuu korvaa vain ja ainoastaan alun perin ostetun viallisen tuotteen, se ei korvaa mitään välillisiä vahinkoja.

Takuu aika alkaa kuitissa olevasta päiväyksestä ja kestää määritellyn ajan kuukausina.

Tuotteen takuuvaihto ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuu ei korvaa ulkoisten esineiden aiheuttamia vaurioita. Mikäli tuotteen valmistaja tarjoaa tuotteelle takuun, rajoittuu Indy oy:n velvollisuus hoitaa takuu aina kuluttaja suojalain 5.luvun mukaan.

Tällöin takuu korvaa tuotteen, jos ei ole erikseen syytä olettaa, että kyse on asennus- tai käyttövirheestä tms. Tuotteet, joilla ei ole takuuta korvataan virhevastuulain nojalla, mikäli tuote hajoaa hyvin nopeasti ja kyse on kiistatta materiaali- tai valmistusvirheestä. Tällöin tuotteesta pitää selvästi pystyä näkemään, että se on jo uutena ollut alunperinkin viallinen.

Takuu- ja virhevastuutapauksissa toimitaan aina seuraavasti: Ensisijaisesti pyritään korjaamaan tuote. Jos se ei ole mahdollista, tai se ei ole esim. tuotteen halvan hinnan takia järkevää, se vaihdetaan uuteen. Rahat palautetaan vain, jos samanlaista tai korvaavaa tuotetta ei pystytä toimittamaan. Tuotteet lähetetään useimmiten maahantuojalle tai tehtaalle tarkistettavaksi, joten asian käsittely kestää yleensä pidempään kuin käyttämättömän tavaran asiakaspalautuksissa. Takuu/virhevastuu korvaa ainoastaan hajonneen tuotteen, se ei korvaa välillisiä vahinkoja. Koska tuotteiden takuuajoissa ja -ehdoissa on eroja, on suositeltavaa ennen rikkuneen tuotteen palautusta olla myyjään sähköpostilla yhteydessä:

Indyoy@kolumbus.fi / +358 40 5819799

Yhteystiedot

Indy oy Kirkkotie 19

01510 Vantaa

p.+358 40 5819799